On a night of torrential rain, a men's university dorm erupts with excitement hearing that the national soccer team has qualified for the World Cup. Overcome with enthusiasm, the boys take to the open field for an impromptu game of soccer. Shirtless, they gave free rein to the passion of their youth. As Chen Ke watches Yu Lei's charismatic figure, a subtle emotion wells up within him, though he has no idea that Yu Lei actually harbors feelings for him too...