Blood & Water
Flo, a beer-swigging young Brit with a passion for late nights, dive bars and one night stands has her world turned upside down when she falls for one of her professors. The potential for a deeper human connection proves irresistible, but is she ready for it? A sultry ode to lonely walks home after bright nights out.