Kanata, a popular student always surrounded by others yet emotionally distant, and Akira, a high-achieving loner, attend the same school. They don't know each other's names or classes but only each other's faces. One day, these two complete opposites meet on a stair landing leading to the rooftop. In a quiet space where the noise of the school fades away, they begin to share feelings they've never told anyone else. In a hidden corner of the school, sharing a single pair of earphones and listening to a guitar riff, their heartbeats slowly begin to sync and a story of youthful connection begins.