I Hate Helen
Priya hates Helen. She hates her in the canteen. Hates her in science. Especially hates her at swimming. Mostly, Priya hates the way Helen makes her feel. A short film about the tidal wave of gay lust some girls feel in school and letting those feelings just wash over you.