Country Boy
City boy Nabdao sets off on a countryside getaway with three close friends, checking into a remote homestay that feels worn and unsettling at first glance. Just as doubts arise, they are welcomed by Keptawan, an energetic young host whose warmth, knowledge of local cuisine and hidden scenic spots gradually win them over. As a quiet connection begins to form between Nabdao and Keptawan, Nabdao discovers the homestay is on the brink of crisis. Determined to protect both the place and the boy who cherishes it, he sets out to help revive the struggling business—and safeguard something that has come to mean more than just a holiday memory.