Silent Calls
Koji has lived his whole life in the shadow of his brilliant older brother, burdened by insecurity and self-doubt. His only refuge is the bar 'Arles,' until one night he is humiliated by the intimidating regular Soma and harmed by Soma's subordinate Endo. Shattered but determined, Koji begins a twisted path of revenge—haunting Soma with relentless silent phone calls that slowly break his composure. As Soma unravels, Koji discovers a disturbing sense of power and comfort in this cruel game, pulling him deeper into a darkness from which he may never return.