Strange
Odeko is a timid high school student who attends a cram school and spends his days immersed in studying. One day, he meets Kuma-san dressed as a drag queen and crying in a park at night. As they interact, Kuma-san's attitude of live honestly through the struggles gradually brings about a change in Odeko.