Jihyun, a new student from a peaceful rural town, struggles to adjust to the bustling city life of Seoul. While at university, he meets Jaewon, who has just completed military service. As they share a love of surfing, they begin to develop feelings for each other. During a surfing trip, they share a kiss, but Jaewon acts as if nothing happened, leaving Jihyun confused about their connection.