There's a legend on Xingpu Island: if you throw a stone into the sea, your wish may come true. Xian Yong, trapped at the lowest point of his life, makes a desperate wish 'to disappear.' The next morning, he wakes up as someone else — a young man named Xiao You, and no one remembers who he used to be. Only his best friend, Wan Zhe, senses that something is wrong and stays by his side, helping him face life again. Meanwhile, Hao Wei — an old friend and Xian Yong's longtime secret crush — returns to the island and finds himself inexplicably drawn to Xiao You. When shooting stars streak across the sky once more, they must choose between reality and miracles — a decision that cannot be undone.