After being wronged and mistreated at work, Xian Yong returns to his hometown carrying emotional scars. Beneath a night of shooting stars, he makes a desperate wish “to disappear,” while his friend wishes for a passionate love. Neither expects that this moment will mark the beginning of a rewritten destiny.