Set in 1980s Kowloon Walled City, where triads run rampant and corruption infects the police force, He Chusan dreams of studying hard and escaping the chaos. His plans collapse when Xia Liuyi, a triad deputy leader, forcibly pulls him into a criminal scheme. As conspiracies unfold and power struggles intensify, the two men move from reluctant allies to partners in revenge. He Chusan, a calculating yet deeply devoted financial strategist, and Xia Liuyi, a fierce but unexpectedly tender enforcer, find themselves fighting side by side. In a lawless city balanced between black and white, love becomes their most dangerous gamble. Can they carve out a path to survival for each other?