Secret
Jeongsu and Yuho awaken imprisoned in an unidentified locked room, forced to stand naked before one another. A mysterious man known only as X, camera in hand, coldly compels them to engage in forbidden acts of intimacy. Caught between fear and raw physical instinct, the two strangers are drawn into a distorted relationship shaped by coercion and desire. This is a brutal test of survival that pushes the limits of sensation. Before they are consumed by a cruel secret, they must uncover the true motive behind their captor's twisted game.