Unexpectedly Naughty Fukami Episode 3
Akihiro Kaji is shocked when he unexpectedly sees Yu Fukami at a wedding ring shop with a mysterious woman. Overcome with jealousy, he uses work as an excuse to show up at Fukami’s home under the pretense of checking on him.