Love Like A Bike Episode 2
Tawan has a tense relationship with the pastry chef Dindin—revealed to stem from a past one-night stand between them. Meanwhile, the eldest brother Nub-Nueng and Sailom plan a cycling date, while the youngest, Sky, a popular host at a nightclub, meets Nava, a wealthy client who boldly bids for his time. Three relationships begin to develop in subtle and complicated ways.