Love Like A Bike Episode 1
Psychiatrist Nab-Nueng crosses paths with Sailom, who fears human contact, after an unexpected accident. Surprisingly, Nab-Nueng’s touch is the only one that calms Sailom instead of triggering fear. Meanwhile, his younger brother Tawan continues to carry the shadow of a past plane crash, and the debt-ridden Dindin quietly reappears, bringing new complications into their lives.