Love Like A Bike
In Pattaya, three adopted brothers run a bicycle café together. The gentle and composed eldest, Nub-Nueng, is a psychologist. The second brother, Tawan, is a former pilot haunted by the trauma of a plane crash. The youngest, Sky, is a top nightclub host. Each faces a different challenge in love: Nub-Nueng meets Sailom, who suffers from androphobia; Tawan reunites with Dindin, a one-night stand from his past; and Sky finds himself evenly matched with sharp-witted business elite Nava. Through a transformative cycling journey, the three brothers ride toward their own destinations of happiness.