Only Friends : Dream On Episode 2
The stage play auditions continue as director Jack asks Arnold to perform an improvised scene, unexpectedly revealing his feelings for Tua. When the final cast for the male leads is announced, Raffy is left deeply dissatisfied. As tensions rise, a storm of emotions and rivalries begins to erupt both on stage and behind the scenes.