The Time of Fever
Ho Tae and Dong Hee grew up together like brothers. Years ago, Ho Tae moved to Seoul, but after his father’s funeral, he returned to Gangneung. Meanwhile, Dong Hee, who was kicked out after coming out, has been living alone. Reuniting after years apart, they begin living under the same roof once more. While Dong Hee struggles to suppress his long-held feelings for Ho Tae, Ho Tae finds himself developing emotions he’s never experienced before. With every accidental touch, their fragile bond slowly begins to change.