Refusing his agency’s damage-control plan, Yoki chooses to tell the truth. He publicly reveals his relationship status and announces an indefinite hiatus from the entertainment industry. Meanwhile, fabricated accusations are exposed, and public opinion begins to shift. Determined to win back Yang Meng, Yoki decides to return to Blue Bay Village.