As the reality show wraps filming, an orchestrated media storm erupts online. Explosive claims accuse You Xi of staging everything himself, throwing his sincerity into question. Faced with mounting rumors, Yang Meng begins to doubt whether You Xi’s devotion to him was genuine — or just another carefully written script.