Love After Addiction Episode 9
To save the village’s struggling seafood sales, Yoki and Yang Meng team up for a live-stream promotion. As they work side by side, their feelings heat up just as quickly. Yoki boldly invites Yang Meng to share a bed, declaring that he is the only cure for his insomnia. However, a surprise visit from Yoki’s manager throws an unexpected twist into their relationship.