Love After Addiction Episode 5
Yang Meng confesses that he stayed in the fishing village to escape the control of his domineering father. Yoki supports his choice and promises to protect the village together with him. Yet Yoki gradually realizes that his feelings for Yang Meng have already gone far beyond reason.