Love After Addiction Episode 3
The production team arranges for the cast to experience fishing village life by staying with local families. Yoki is paired with Yang Meng, and the two begin living together. At night, Yoki repeatedly tests the boundaries—only to confirm that Yang Meng is his cure for sleepless nights.