Love After Addiction Episode 2
Plagued by chronic insomnia, Yoki discovers that sleeping beside Yang Meng is the only way he can finally sleep in peace. He soon realizes that Yang Meng is an old acquaintance from high school, and as the reality show progresses, the bond between them grows ever closer.