Love After Addiction Episode 1
Rising film star Yoki sees his career collapse overnight after being falsely accused by a female co-star. In an attempt to rebuild his image, his manager sends him to Blue Bay Village to film a reality show. Amid the chaos, Yoki unexpectedly meets Yang Meng, and their intertwined destinies quietly begin to unfold.