As Hae-jun and Jae-hoon prepare to celebrate their first Christmas and New Year together, Jae-hoon takes Hae-jun to another secret villa of his. What was meant to be a sweet memory soon turns tense with the return of their close friend, Kang Su-hyeok. Under the guise of a “best friend,” he methodically uncovers Jae-hoon’s hidden past, turning long-buried secrets into sharp weapons, and seeks to leave the mark of a “third party” in their relationship—everything seemingly part of a cruel, twisted game. Amid the waves stirred by Soo-hyuk, can their love survive the test and grow even stronger?