Tide of Love 2 Episode 4
Jae-hoon once again warns Ha-jun not to wander off on his own and to obey him alone. With Ha-jun staying by his side, Jae-hoon slowly opens up about the domestic violence and separation he endured as a child—revealing the fear at the heart of his need for control and possession.