Tide of Love 2 Episode 3
Ha-jun meets Su-hyeok at a bar, hoping to learn more about Jae-hoon’s past. But when Jae-hoon discovers Ha-jun went out behind his back, his possessiveness spirals out of control. What was once a sweet relationship quickly begins to fall apart.