Tide of Love 2 Episode 2
An uninvited visitor, Kang Su-hyeok, suddenly appears and reveals Jae-hoon’s possessive control and the childhood trauma Jae-hoon refuses to confront to Hae-jun. With a third party stepping into their world, will the relationship between Ha-jun and Jae-hoon begin to change?