Tide of Love 2 Episode 1
After Hae-jun and Jae-hoon begin dating, they celebrate their first Christmas together. Under Jae-hoon’s carefully planned surprise, the two arrive at a private seaside villa. There, Jae-hoon presents Hae-jun with an anklet—an intimate symbol of devotion and control—asking him to always remain within his sight.