Stimulants & Empathogens
Antek, a closeted teenage gay from a wealthy family, invites Kuba, a drug dealer that he has a hopeless crush on, to his villa under the pretext of another drug transaction. However, he does not know that Kuba has his own mission to complete. What starts out as a romantic comedy of errors turns into satire with an emotional twist.