The Dream with Sofa
Long-time lovers Taesan and Dong-ju stumble upon a discarded sofa on the street and bring it home. But as the bulky sofa crowds their already small apartment—and with a move just days away—tensions begin to surface. What starts as a simple piece of furniture soon becomes a test of space, compromise, and the rhythms they've built together over the years.