Determined not to disappoint Risako’s dream of a perfect wedding, Natsume throws himself fully into the project. As the plan enters its final stage, the mounting pressure leaves him restless and overwhelmed. Exhausted and worn out, he finally lets his guard down in Toma’s embrace.