Brand ambassador Risako is about to get married! Touma is invited to serve as the wedding makeup artist, while Natsume joins the planning team. Faced with an unprecedented responsibility, Natsume resolves to reignite his fighting spirit and give it his all. Can this high-stakes wedding project be carried out successfully?