Two Lovers, One Ghost
Hiro and Makio are happily living together, until Makio begins to suffer sudden memory lapses and displays eerie behaviors that resemble Mitsuru—Hiro's ex who mysteriously vanished. As Hiro searches for answers, he realizes Mitsuru's restless spirit may still linger. When Makio's body slowly becomes tainted by the vengeful presence, they turn to exorcist Kazuki for help. Caught between a jealous ghost and the lover he wants to protect, Hiro must confront a terrifying truth in this twisted love triangle between the living and the dead.