Girlfriend Project Day 1
In the general education course 'Psychology of Sex and Love,' Hee-ram and Ga-in are assigned as 'simulated couples' and must complete dating tasks together. From their first meeting, the studious Hee-ram and the easygoing Ga-in can't stand each other. Will this mismatched pair spark unexpected chemistry?