( Jan.26 ) The Secret to My Silky Skin
Ryota travels from Kyoto to Tokyo for a short business trip and stays with Issei, his long-time friend-with-benefits. By day they live separate lives; by night they return to their familiar intimacy. But during these five quiet evenings, something begins to shift—Ryota’s feelings deepen, and the unspoken boundaries between them blur. As the final night approaches, he gathers the courage to confess, unsure whether their bond is meant to stay physical or become something more. In just five nights, love may rewrite both of their lives.