Between Complete and Incomplete
They say that sex is natural in a loving relationship, but Minho doesn’t even like to be touched. Suddenly, he starts to think that he is the reason for the distance between his two partners Seongjin and Gyutae. He loves them both, but he can’t speak their sexual language. How will they justify their love for each other?