Tootsies & The Fake
Thailand's box-office hit is back with a wild new comedy! When top influencer Cathy falls into a coma, three tootsies and one lesbian recruit Nam—a curry vendor who looks just like her—to pose as the star. But can they turn a street hustler into a fashion queen without getting caught?