Fan Xiao breaks down in tears and confesses all of his schemes to You Shulang. Distrusting human kindness, he set a trap to hurt him and force out his “true face.” But Shulang’s genuine goodness only makes Fan Xiao fall deeper. Now, Fan Xiao is willing to give up everything—just to win him back.