In the Grayscale
Pain, changes and reconstruction of being during an overwhelming present. Bruno (35) is an architect with a perfect life but not so much at ease with himself. He is married, he has a son, a nice house, a nice car…but his life is suddenly turned upside down as he meets Fer a young teacher and tourist guide helping him for an architectural project in the heart of Santiago de Chile.