To My Shore Episode 1
Thai conglomerate heir Fan Xiao meets corporate executive You Shulang in a car accident.
From cold provocation to growing attraction, Fan begins to approach Lu Zhen, Shulang’s lover. A tangled web of business rivalry and forbidden desire quietly begins.