Thundercloud Rainstorm
At his uncle’s funeral, Jeong-han reunites with his long-lost cousin Il-jo. Seeing him in dire straits, Jeong-han lets him move in out of pity—only to find himself caught in a storm of desire and jealousy. One impulsive kiss blurs the line between sympathy and obsession. In this thunderous love, who will take control?