Shintaro works at a publishing house and leads a seemingly smooth life, yet hides a secret: he is gay and lives with his bartender boyfriend, Tomotsugu. His busy schedule keeps him apart from Tomotsugu, while his heart still yearns for his first love from college, Yoichi. One night, while working overtime, Shintaro is cornered by his colleague Mika, who drunkenly confesses her feelings and forces him to reveal his sexuality. Just then, a phone rings. Mika mysteriously vanishes, and on the other end of the line is Yoichi's voice...