This Is Not a Coming Out Story
Dion has just moved into his new apartment, ready to fully embrace his true self. From day one, he explores his desires in secret and flirts online with Vince, planning a hookup. But when his parents suddenly drop by, chaos erupts—especially when Vince shows up too.