Mrs McCutcheon
Ten-year-old Tom, who calls himself 'Mrs. McCutcheon,' prefers dresses and struggles to fit in at school. At his new school, he befriends Trevor, an Aboriginal boy who also feels out of place. As the school dance approaches, Tom decides to be true to himself—challenging expectations and inspiring others in the process.