Favorite Color
Dong-min, an art major who is completely colorblind, must submit an assignment on his favorite color. As he works on the project with his crush, Kyung-jun, he struggles to grasp the sky blue color that Kyung-jun loves. In the process, Dong-min begins to listen to his own heart.