No Regret
Orphaned Su-min leaves the orphanage at eighteen and struggles to survive in Seoul, working multiple jobs to save for school. While driving clients home one night, he meets Jae-min, a wealthy heir who later finds him again at a gay host bar. Despite Su-min's resistance, Jae-min's persistence wins him over, and they fall deeply in love. But when Jae-min's family discovers their relationship, tragedy follows.