Aniki and Me
Young Noboru, drowning in debt, is saved by Takashi, a yakuza lieutenant who takes him in as a younger brother. Amid the violent world of crime, their bond deepens beyond brotherhood. But when gang conflicts spiral into betrayal and bloodshed, Takashi's life is placed in danger — and Noboru must confront how far he will go for the man he loves.