After graduating from university, Satoshi Takagi joined the advertising agency he had always dreamed of and worked hard. He started to become attracted to his boss, Furukawa, a straight man who is dating Takagi's colleague. Although it seems like a dream that cannot come true after all, Takagi's feelings grow stronger every day.